معرفی نمایندگی های تجهیزات آزمایشگاهی

معرفی نمایندگی های رسمی کیت، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی در فرازمد 

فرازمد به عنوان بزرگترین فروشگاه‌ آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی در کشور شناخته شده است و دارای نمایندگی بیش از 100 برند معتبر در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد.

برخی نمایندگی‌ها  شامل برندهای مطرح و معتبری همچون Agilent Technologies، Bio-Rad، Thermo Fisher Scientific و مونوبایند ، مونوکیت ، ایده آل ، پارس آزمون ، ریتون ، ادیت ، فرتست ، زاینل ، نویان ، اتوبیو ، پیشتاز طب ، کامفی ، بهار تشخیص طب ، بایرکس فارس ، من ، آرطی طب ، کانورجنت ، لب ویژن، لب ور ، کندالب ، میرمدیا و ...می باشند، که در این مقاله به برخی از این نمایندگی ها خواهیم پرداخت.

نمایندگی رسمی کیت های الایزا با برند مونوبایند و مونوکیت

فرازمد، نماینده رسمی کیت های الایزا با برند مونوبایند و مونوکیت می باشد. برند مذکور، به عنوان یکی از معتبرترین و برترین برندهای تولید کننده کیت های آزمایشگاهی در ایران، به دلیل کیفیت بالا و دقت بالای خود، در بسیاری از آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل، شما می‌توانید با اطمینان کامل به شرکت فرازمد مراجعه کنید و کیت های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

کیت های مونوکیت

مشاهده همه

مونوکیت T3 96tests

ناموجود

مونوکیت T4 96tests

ناموجود

نمایندگی رسمی کیت های الایزا با برند ایده آل تشخیص

شرکت ایده آل تشخیص به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات و کیت های آزمایشگاهی در دنیا، به دلیل کیفیت بالا و دقت بالای خود، در بسیاری از آزمایشگاه‌های پزشکی و تحقیقاتی استفاده می‌شود. به همین دلیل، شما می‌توانید با اطمینان کامل به شرکت فرازمد برای تهیه تجهیزات و کیت های آزمایشگاهی ایده آل تشخیص مراجعه کنید.

کیت های ایده آل تشخیص

مشاهده همه

 نمایندگی رسمی کیتهای الایزا با برند پیشتاز طب

شرکت پیشتاز طب به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته کیت‌های الایزا و بیوشیمی نیز شناخته می‌شود. کیت‌های تشخیصی برای آزمایش‌های طبی ، بالینی، تحقیقاتی و دامپزشکی استفاده می‌شوند و دارای کیفیت و دقت بالایی هستند.

شرکت فرازمد نیز به عنوان یکی از نمایندگان رسمی شرکت پیشتاز طب، کیت‌های الایزا و بیوشیمی این شرکت را در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می‌دهد.

کیت های پیشتاز طب

مشاهده همه

نمایندگی رسمی کیتهای الایزا با برند نویان ( اتوبیو)

شرکت نویان در زمینه تولید کیتهای هورمونی الایزا، به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته و با تجربه کیت‌های تشخیصی هورمونی الایزا را تولید می‌کند و از این طریق به تشخیص بیماری‌ها و تحقیقات علمی-تحقیقاتی کمک می‌کند.

شرکت فرازمد نیز به عنوان نماینده ویژه شرکت نویان، کیت‌های تشخیصی این شرکت را در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می‌دهد.


 

نمایندگی رسمی کیت های روماتولوژی با برند آ اس کو

شرکت فرازمد به عنوان نماینده رسمی کیت های روماتولوژی شرکت آ اس کو که در اختیار شرکت سامان تجهیز نورقرار دارد  در ایران فعالیت می‌کند. آ اس کو یک شرکت بین المللی است که در زمینه تولید کیت های تشخیصی برای بیماری های روماتولوژی، ایمونولوژی، الایزای غدد، و واکنش‌های التهابی فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت شامل کیت های آنتی بادی، آنتی ژن، آنتی بادی مونوکلونال، و ELISA می‌شوند. فرازمد با ارائه محصولات AESKU، به تشخیص سریع و دقیق بیماری های روماتولوژی در کشور کمک می‌کند.

نمایندگی رسمی کیت های روماتولوژی با برند یوروایمیون

شرکت فرازمد به عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی، کیت‌های روماتولوژی یوروایمیون را در اختیار دارد. کیت‌های روماتولوژی یوروایمیون شامل مجموعه‌ای از تست‌های آزمایشگاهی جهت تشخیص بیماری‌های روماتیسمی، اعتیاد و آلرژی می‌باشد. این کیت‌ها با دقت بالا و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و مدرن تولید می‌شوند.

معرفی دیگر برند های کیت های الایزا که در اختیار فرازمد قرار دارد

شرکت فرازمد به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان تجهیزات و کیت های آزمایشگاهی در ایران، دارای نمایندگی رسمی از برندهای مطرح و معتبری مانند آریا مبنا تشخیص، دیازیست، ونتای، پیشگامان، پادتن گستر ایثار، پادتن علم، دمدیتک، جنریک اسی، ایمونولب، مونو تست و بسیاری دیگر است.

هر یک از این برندها در زمینه های مختلفی از جمله آزمایش های مربوط به عفونت ها، روماتولوژی، آلرژی، ایمونولوژی، هورمونی، بیوشیمی و ... فعالیت می‌کنند و تولیدات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.همچنین این شرکت به صورت دائمی به دنبال افزایش نمایندگی‌های خود از برندهای معتبر و کیفیتی در زمینه آزمایشگاهی می‌باشد.

نمایندگی رسمی کیت های بیوشیمی و سرولوژی

فرازمد به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات و کیت‌های آزمایشگاهی، نماینده رسمی برند‌های معتبر و معروفی در زمینه بیوشیمی و سرولوژی می‌باشد. در ادامه، به معرفی برخی از این برندها اشاره می‌شود:

1. کیت های سرولوژی و بیوشیمی ریتون
2. کیت های بیوشیمی و سرولوژی شرکت من
3. کیت های بیوشیمی و سرولوژی بایرکس فارس
4. کیت های بیوشیمی و سرولوژی ادیت
5. کیت های بیوشیمی و سرولوژی بایومد    
6. کیت های بیوشیمی و سرولوژی پارس آزمون
7. کیت های بیوشیمی و سرولوژی بهار افشان
8 . کیت های بیوشیمی و سرولوژی بیونیک
9 . کیت های سرولوژی انستیتو پاستور
10. کیت های سرولوژی اطلس مدیکال
11. کیت های سرولوژی اسکلاوو

این برندها با توجه به کیفیت بالا و قابل اعتماد بودن محصولات، جزء برترین برندهای صنعت آزمایشگاهی محسوب می‌شوند.

نمایندگی رسمی نوارهای تست ادراری

نوار های تست ادرار یکی از روش های مهم و سریع برای تشخیص برخی بیماری ها و نظارت بر وضعیت سلامتی بدن می باشند. شرکت فرازمد نیز به عنوان یکی از تامین کنندگان این محصولات، نمایندگی برخی از برندهای مطرح در زمینه نوارهای تست ادرار را دارا می باشد.

این برندها شامل آنالیتیکون، کمبی اسکرین پلاس، MN، کمبو استیک، بایوسینکس، بهار افشان، کیمیا پژوهان و صبا می باشند. هر یک از این برندها با داشتن انواع مختلف نوارهای تست ادرار یک پارامتری یا چند پارامتری، در تشخیص و پیشگیری برخی بیماری ها بسیار مؤثر هستند.

نوار های تست ادراری

مشاهده همه

نمایندگی رسمی کیت های رپید تست کاستی تروپونین ( تست سکته قلبی)

کیت های رپید تست کاستی تروپونین برای تشخیص سکته قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به صورت سریع و دقیق نتایج را نشان می‌دهند. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید این نوع کیت ها فعالیت می‌کنند.

به عنوان نمونه، برند کیت های رپید تست کاستی تروپونین می‌توان به کمپانی های آلفا ، گتین ، GP ، ویتروتک ، تویو ، هموسیس اشاره کرد.
فرازمد به عنوان یکی از شرکت های پخش کننده تجهیزات پزشکی، نمایندگی رسمی کیت های رپید تست کاستی تروپونین این شرکت ها را در اختیار دارد و می‌تواند این کیت ها را به مراکز پزشکی و آزمایشگاه ها عرضه کند.

نمایندگی انحصاری کیت آزمایشگاهی الایزا با برند دیازیست

برند دیازیست تولید کننده کیت های الایزا مخصوص آزمایشگاه های تشخیصی است. شرکت فرازمد به عنوان نماینده انحصاری در جنوب کشور، این کیت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

کیت های دیازیست شامل کیت های آزمایش های مربوط به اختلالات ایمنی، آلرژی، کبد، کلیه، سرطان و بیماری های عفونی می باشد. با استفاده از این کیت ها، آزمایشگاه های تشخیصی قادر خواهند بود تا برای بیماران خود تشخیص دقیق تر و سریع تری ارائه دهند.

کیت های دیازیست

مشاهده همه

دیازیست T4 96tests

ناموجود

دیازیست T3 96tests

ناموجود

نمایندگی انحصاری کیت های آزمایش بیوشیمی با برند ریتون

شرکت فرازمد، نماینده انحصاری برند ریتون (Riton ) به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته در زمینه تولید کیت های آزمایشگاهی بیوشیمی می باشد. Riton کیت هایی با کیفیت بالا و قابلیت اعتماد را برای اندازه گیری پارامترهای مختلف بیوشیمی مانند آنزیم ها، هورمون ها، لیپید ها، پروتئین ها و ... تولید می کند.

برند Riton به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در ایران شناخته شده است که با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، توانسته است بازار های مختلف را به خود اختصاص دهد. به عنوان نماینده انحصاری Riton، شرکت فرازمد قادر است به مشتریان خود در سراسر ایران خدماتی با کیفیت بالا ارائه دهد.

کیت های بیوشیمی ریتون

مشاهده همه

وارد کننده پارافیلم آزمایشگاهی

با افتخار باید بگوییم که فرازمد به عنوان یکی از شرکت های واردکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در ایران، محصولات پارافیلم آزمایشگاهی با کیفیت بالا و از برندهای مطرح جهانی را به بازار ایران عرضه می‌کند.

این محصولات شامل پارافیلم‌های کشویی و پارافیلم‌های مسطح با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف می‌شوند. همچنین فرازمد به عنوان یکی از شرکت های معتبر و قابل اعتماد در زمینه واردات محصولات آزمایشگاهی، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد.

سخن آخر با همراهان عزیز فرازمد

در این مقاله به معرفی برخی از نمایندگی های شرکت فرازمد پرداخته شد. شرکت فرازمد یکی از ارائه دهندگان پرتلاش در زمینه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در ایران است و برای رفاه حال و رضایت مشتریان خود، با همکاری برندهای برجسته و معتبر داخلی و خارجی، به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می پردازد.


در این مقاله به برخی از نمایندگی های فرازمد در زمینه تجهیزات و کیت های آزمایشگاهی پرداخته شد. هدف این معرفی، اطلاع‌رسانی و آشنایی کاربران با این محصولات و خدمات ارائه شده توسط فرازمد است. البته باید توجه داشت که این معرفی صرفا یک بخش کوچک از محصولات فرازمد است وهمواره تلاش می‌کند در تمامی زمینه‌های آزمایشگاهی، با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، نیازهای مشتریان خود را برآورده کند.


با توجه به تنوع و گستردگی محصولاتی که شرکت فرازمد ارائه می دهد، مشتریان می توانند با تماس با دپارتمان فروش این شرکت، نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود، مشاوره و راهنمایی دریافت کنند.


نظر ارزشمندتان را برای ما بنویسید